Робота з дітьми, які мають органічні порушення ЦНС
|
Категорія: Публікація сайту / Психологія / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 505
|
Дата: 10-07-2015, 14:08 |
У червні 2015 року в Кам’янці-Подільському відбувся 2 денний семінар та майстер-клас з міжнародною участю для педагогічних працівників та батьків дітей з ООП з проблем аутизму «Техніка роботи з дітьми, які мають органічні порушення ЦНС та з порушеннями поведінки і розладу спектру аутизму». Семінар проводила викладач Варшавської спеціалізованої школи для дітей з порушенням розвитку Каліна Заінчковська. На якому обговорювалися питання про подальші спільні кроки громадських організацій, з питань освіти дітей з особливими потребами, удосконалення навчально-методичного забезпечення освітнього процесу дітей з аутизмом. Під час проведення майстер-класу учасники семінару ознайомились з новітніми технологіями у навчанні та вихованні дітей, які мають розлади спектру аутизму. Обговорювалося питання надання інформаційно-консультативної допомоги всім учасникам навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами: педагогічним працівникам, батькам, громадськості. Учасники семінару обговорювали форми і методи роботи в організації освітнього процесу дітей з аутизмом; окреслили конкретні кроки щодо співпраці педагогів та батьків для налагодження колективного психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі. З урахуванням актуальності належну увагу приділено питанню підготовки педагогічних кадрів для роботи з дітьми, які мають розлади спектра аутизму. Семінар організований за участю Кам'янець-Подільської міської ПМПК (Т.Г. Олійник), громадської організаці батьків дітей з ООП та методиста спеціальної, інклюзивної освіти ОІППО (Н.Г. Грицюк)
Поважний гостю, Ви знаходитесь на сайті як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ж зайти на сайт під своїм логіном.
|
Схожі новини:
Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребамиСпівпраця спеціальних та загальноосвітніх навчальних закладів в організації ефективної навчально-корекційної роботи з дітьми, які мають порушення психофізичного розвиткуФорми надання консультативно-методичної допомоги дітям, батькам, педагогам в умовах інклюзивного навчання10 вересня відбувся семінар методистів з психологічної службиСемінар завідувачів районних (міських) психолого-медико-педагогічних консультацій на тему: «Форми надання консультативно-методичної допомоги дітям, батькам, педагогам в умовах інклюзивного навчання» |