Управлінсько-методичні вектори системи виховної роботи школи в контексті національно-патріотичного виховання
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Управління освітою / Виховна робота | Автор: Dryzhal | Переглядів: 589
|
Дата: 26-02-2016, 13:25 |
А всім нам вкупі на землі Єдиномисліє подай І братолюбіє пошли Т.Шевченко Проблема національно-патріотичного виховання - вічна проблема. Прикладом освітнього закладу по створенню умов для виховання людини демократичного світогляду і культури, патріота України є Дашковецький НВК. Саме у цій інноваційній школі Віньковецького району 25 лютого 2016 року був проведений семінар заступників директорів. Які управлінсько-методичні вектори національно-патріотичного виховання в школі (Саврій С.Г., завідуюча РМК), як зреалізувати аспекти національно-патріотичного виховання в системі розвитку виховного середовища навчального закладу (Штанько О.М., методист РМК), як забезпечити методичний супровід виконання Концепції національно-патріотичного виховання в школі (Мальована Л.В., Каракацюк О.М. – завучі Дашковецького НВК) – відповіді на такі ключові питання управлінсько-методичної роботи в контексті національно-патріотичного виховання одежали учасники семінару. Практичний блок семінару-практикуму був представлений досвідом роботи педагогічного та учнівського колективів Дашковецького НВК. Фрагмент засідання педагогічної ради «Шляхи реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді крізь призму організації навчально-виховного процесу» продемонстрував грамотні, виважені і послідовні управлінські дії директора Ладняк А.В. із зазначеної проблеми. Модель учня-патріота, громадянина, яку створювали лідери учнівського самоврядування під час засіданння шкільного учнівського парламенту, відображає правильне і глибинне розуміння учнями сутності патріотизму. Шкільна традиція прийому в козачата «Ми роду козацького діти, землі української цвіт» відобразила партнерство школи, сім’ї і громади у здійсненні національно-патріотичного вихованння. Надзвичайно корисними в руслі переосмислення та аналізу підходів до проблем виховання для учасників семінару стали тренінги: «Кризові явища в системі національно-патріотичного виховання» (Масловська С.М., методист-психолог РМК), «Методика впровадження програми виховних заходів з питань торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» (Штанько О.М., методист РМК). Діалог і партнерство, величезна гордість за справу виховання дітей, позитив і виваженність, цілеспрямованість і системність, глибинність і компетентність – такими пріоритетами керується педагогічний колектив Дашковецького НВК у створенні умов для виховання людини демократичного світогляду і культури, патріота України. Методичними порадами з досвіду роботи були насичені методичні меседжі заступників директорів. Обмін досвідом, враженнями, порадами, пропозиціями переконав учасників семінару в необхідності вдосконалювати систему національно-патріотичного виховання в школі в руслі подій та проблем сьогодення. «Лише виховуючи українця, можна виховати укаїнця» – переконані освітяни Віньковеччини. Методичні рекомендації семінару-практикуму https://onedrive.live.com/redir?resid=A0A5F45EBD1D2E44!597&authkey=!AJ5rScU4c1BGKOo&ithint=file%2cdocx Світлини https://goo.gl/photos/nHoE3f4vnYy9d7tu7
Поважний гостю, Ви знаходитесь на сайті як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ж зайти на сайт під своїм логіном.
|
Схожі новини:
Виховний простір освіти ВіньковеччиниМИ – УКРАЇНЦІ! |