RSS 2.0

» » Творчість учителя – передумова зростання його педагогічної майстерності
Творчість учителя – передумова зростання його педагогічної майстерності
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Початкова школа | Автор: Dryzhal | Переглядів: 716
Дата: 26-10-2016, 09:39
Творчість учителя – передумова зростання його педагогічної майстерності Творчість учителя – передумова зростання його педагогічної майстерності Творчість учителя – передумова зростання його педагогічної майстерності Творчість учителя – передумова зростання його педагогічної майстерності 25 жовтня 2016 року на базі Ізяславського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.№2, ліцей» ім. О.Кушнірука відбулося засідання районної творчої групи вчителів початкових класів, які працюють за педагогічною технологією «Росток» з проблеми «Особливості підготовки вчителя до уроків за діяльнісною технологією».
Дослідно-експериментальна робота з модернізації змісту, технологій та методів навчання і виховання дітей за науково-педагогічним проектом “Росток” проводиться відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 31 січня 2005 року №62 “Про розвиток науково-педагогічного проекту “Росток” в Україні”, від 31 січня 2005 року №63 ″Про підготовку вчителів до роботи у науково-педагогічному проекті “Росток” і від 05 червня 2006 року №430 “Про затвердження типових навчальних планів для навчальних закладів, які працюють за науково-педагогічним проектом “Росток”.
Основою даного проекту є інтегративно-діяльнісний підхід до формування інноваційного мислення учня і вчителя.
Концепція науково-педагогічного проекту успішно впроваджується в практику роботи шкіл України і постійно доопрацьовується за результатами дослідження та зауваженнями експертів і педагогів-практиків, які беруть участь в експерименті. Матеріали, а також результати, отримані на попередньому етапі експерименту опубліковані у фахових виданнях.
За період дослідження розроблено та апробовано: програму, прогнозовані результати, нормативні документи щодо діяльності експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, основне діагностичне та науково-методичне забезпечення експерименту. За цей час виконувалась робота над навчальним планом, експериментальними навчальними програмами, новими підручниками і навчальними посібниками для початкової та 5-6 класів основної школи. Основна увага приділялася загальному розвитку учнів у процесі навчання. Зокрема було розроблено та апробовано нові програми, навчальні посібники і підручники для початкової школи з усного та писемного мовлення, математики, інтегрованого курсу “Навколишній світ”, англійської мови, безпеки життєдіяльності, мистецтва. Проведено експертизу і затверджено колегією Міністерства освіти України програми курсів “Навколишній світ” (автор Пушкарьова Т.О.) і математика (автор Петерсон Л.Г.) для початкової школи, надано гриф “Рекомендовано Міністерством освіти і науки України” відповідним навчальним посібникам для початкової школи.
На теренах Хмельниччини реалізація проекту «Росток» здійснюється лише у ряді шкіл Ізяславського району: Ізяславській ЗОШ І-ІІІ ст.№ 1, Ізяславському НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.№2, ліцей» ім.О.Кушнірука, Ізяславському НВК «ЗОШ І ст. - дитячий садок № 6.
На засіданні творчої групи вчителів початкових класів, які працюють за педагогічною технологією «Росток», були присутні: т.в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Лариса Сологуб, завідувач районним методичним кабінетом Олена Румянцева, завідуюча науково-методичними центром дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти Антоніна Галас та методист початкової освіти НМЦ дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти Оксана Кулик Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Керівник творчої групи вчитель початкових класів Ізяславської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 Людмила Холондович, розкрила метод моделювання, що дає можливість дітям зрозуміти практичну значимість Рожкова вчитель початкових класів Ізяславського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.№2, ліцей» ім. О.Кушнірука Наталія Рожкова, презентувала діяльнісні технології у роботі з другокласниками на уроці математики «Додавання і віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд». В ходу уроку педагогом було вткристано ряд технологій проекту «Росток».
Також члени творчої групи обговорили етапи уроків математики за педагогічною технологією, розробили алгоритм діяльності членів творчої групи у створенні посібника для педагогів на основі власних напрацювань, вдосконалили фаховий рівень.


За матеріалами відділу освіти, молоді та спорту Ізяславської райдержадміністрації

Поважний гостю, Ви знаходитесь на сайті як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ж зайти на сайт під своїм логіном.

НА ВЕРХ