Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Дошкільне виховання | Автор: Dryzhal | Переглядів: 847
|
Дата: 10-04-2017, 11:16 |
06 квітня 2017 року методистами науково-методичного центру дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО проведено семінар-тренінг з питання «Моніторинг якості освіти: кваліметрична модель експертної оцінки» на базі управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради для спеціалістів та методистів дошкільної освіти районів та міст Хмельницької області. Окресливши стан дошкільної освіти в місті та в країні в цілому, з вітальним словом до учасників семінару звернувся секретар міської ради Васильянов Дмитро Сергійович. Експрес-портрет дошкілля м. Кам’янця-Подільського презентувала Старченко Світлана Володимирівна, начальник управління освіти і науки. У презентаційному блоці, з метою формування інноваційних підходів у роботі педагогічних працівників щодо здійснення моніторингу якості дошкільної освіти, Калинюк Євгенія Миколаївна, завідувач відділу дошкільної освіти та кадрового забезпечення управління освіти і науки акцентувала увагу присутніх на організації інноваційного підходу до саморозвитку педагога дошкільного навчального закладу у світлі освітніх реформ. Нові підходи до оцінювання рівня компетентності дошкільників окреслила Шевеленко Таїсія Антонівна, методист НМЦ з дошкільної освіти. З індивідуальною програмою саморозвитку вихователя-методиста дошкільного навчального закладу познайомила Назарук Наталія Іванівна, вихователь-методист ДНЗ № 18. У теоретико-практичному блоці роботи семінару-тренінгу, який проходив на базі ДНЗ № 21(завідувач Кирик Л. В.), кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України Карабаєва Ірина Іванівна ознайомила присутніх з ігровою експрес-діагностикою, її ключовими поняттями. Під керівництвом автора методики учасники мали змогу апробувати психолого-педагогічний інструментарій реалізації кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини. Ірина Іванівна роз’яснила методику організації та проведення обстеження за складовими: «Я і світ», «Простір мого мислення», «Гра: разом і поруч» та особливості заповнення електронного варіанту кваліметричної моделі. Каратаєва Марія Іванівна, методист НМЦ дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО у рекомендаціях семінару-тренінгу наголосила на необхідності систематичного використання в роботі моніторингових досліджень для виявлення сформованості основних компетенцію дошкільника та взяти за основу кваліметричний підхід до організації освітнього моніторингу якісних показників.
Поважний гостю, Ви знаходитесь на сайті як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ж зайти на сайт під своїм логіном.
|
Схожі новини:
Обласний семінар дошкільників у ЯрмолинцяхСемінар методистів дошкільної освіти на ДунаєвеччиніВиховуємо патріотів змалечку |