Організація профільного навчання у старшій школі: нове бачення та підходи
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. | Автор: Dryzhal | Переглядів: 296
|
Дата: 29-05-2017, 10:22 |
25 травня 2017 р. науково-методичним центром координації роботи методичних та загальноосвітніх установ і закладів освіти ХОІППО проведено вебінар для працівників методичної служби області з проблеми «Організація профільного навчання у старшій школі: нове бачення та підходи». У вебінару взяли участь ректор ХОІППО Берека В.Є., перший проректор Очеретянко В.І., завідувач НМЦ ХОІППО Кошка О.А., методист з профільного навчання Ратушняк Н.М., старший викладач кафедри педагогіки та психології ХОІППО Шевчишена О.В. Завідувач НМЦ Оксана Анатоліївна Кошка наголосила на специфіці профільно зорієнтованої моделі освіти, окреслила низку проблем в організації роботи профільної школи. Методистом науково-методичного центру ХОІППО Наталією Михайлівною Ратушняк з акцентовано увагу на основних проектних документах, які будуть визначати подальшу перспективу профільної школи та проаналізовано проект типового навчального плану для 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. Організацію профільного навчання: від теорії до практики презентовано у виступах: - завідувача методичним кабінетом Артемчук Надії Миколаївни (відділ освіти , молоді та спорту Білогірської РДА); - заступника директора з навчальної роботи Семенюк Людмили Захарівни (Хмельницького спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки в галузі наук).
Більше інформації на сайті НМЦ
Поважний гостю, Ви знаходитесь на сайті як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ж зайти на сайт під своїм логіном.
|
Схожі новини:
Семінар методистів з бібліотечних фондів Хмельницької областіФормування готовності вчителів до роботи з обдарованими учнямиВебінар для методистів районних/міських методичних кабінетів, відповідальних за проведення апробації підручниківІнноваційна та дослідно-експериментальна робота у системі діяльності методичної служби областіФормування моделі сучасної профільної школи |