Дистанційна освіта – сучасний освітній бренд для обдарованих учнів
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. | Автор: Dryzhal | Переглядів: 508
|
Дата: 15-09-2017, 08:29 |
«Дистанційне навчання - це міф чи реальність?» - дискусійне питання, навколо якого багато різних відгуків, думок та суджень. На Віньковеччині вже впродовж багатьох років дистанційне навчання для обдарованих учнів району – РЕАЛЬНІСТЬ. Сьогодні формат віртуального спілкування-навчання-рефлексії відбувається на спільноті facebook «Дистанційне навчання: нові орієнтири»: https://www.facebook.com/groups/1207400772610306/?ref=bookmarks Дистанційне навчання як інноваційна форма освіти для обдарованих учнів Віньковеччини має такі переваги: ГНУЧКІСТЬ, ЗРУЧНІСТЬ, МОДУЛЬНІСТЬ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ, ВІДСУТНІСТЬ ГЕОГРАФІЧНИХ КОРДОНІВ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ. Взаємодія у процесі навчання відбувається у віртуальній площині «педагог-учень», «учень-учень», «педагог-методист», «педагог-колега». Творчі вчителі району – педагоги-куратори мають вироблену стратегію активної взаємодії між учасниками навчального процесу, прагнуть підвищувати творчу активність учнів, зацікавлено працюють над вдосконаленням предметного діалогу, стимулюють самостійну навчально-пізнавальну діяльність юних обдарувань. Семінар педагогів-кураторів, який відбувся 14 вересня 2017 року, об’єднав у колі творчого спілкування високопрофесійних, небайдужих, ІКТ-компетентних, сучасних і прогресивних вчителів та обдарованих учнів – найактивніших учасників спільноти facebook «Дистанційне навчання: нові орієнтири». КОРИСНІСТЬ дистанційного навчання викликала в учасників засідання такі асоціації: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – це ЦІКАВО, СУЧАСНО, КРЕАТИВНО; ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – це ПРОГРЕС, УСПІХ, ЗНАННЯ, ТВОРЧІСТЬ; ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – це САМООСВІТА, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ, ВЗАЄМОДІЯ. Ідеї, конструктивна критика, пропозиції педагогів-кураторів під час підсумкового діалогу допомогли виробити методичні рекомендації щодо вдосконалення та розвитку дистанційного навчання для обдарованих учнів на Віньковеччині. Важливо, щоб дистанційне навчання для учнів було корисним і доцільним, особистісно значущим, інтегрованим, щоб виробляло в дітей відповідальність та дарувало атмосферу психологічного комфорту. ЦІКАВО, СУЧАСНО, ПОТРІБНО І ПЕРСПЕКТИВНО – так характеризують дистанційне навчання ТАЛАНОВИТІ та РОЗУМНІ – найактивніші учасники спільноти «Дистанційне навчання: нові орієнтири» Оксана Хоптяна (Віньковецький НВК) та Анастасія Вермінська (Зіньківський НВК). Віримо, що дистанційне навчання для обдарованих учнів на Віньковеччині буде розвиватись та вдосконалюватись!
Саврій С. Г., завідуюча РМК
Поважний гостю, Ви знаходитесь на сайті як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ж зайти на сайт під своїм логіном.
|
Схожі новини:
Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини у загальноосвітньому навчальному закладіШевченківський конкурс на Віньковеччині |