Впровадження основ соціальної та фінансової грамотності в освітній процес закладу дошкільної освіти
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Дошкільне виховання | Автор: Dryzhal | Переглядів: 466
|
Дата: 25-10-2017, 16:21 |
23 жовтня 2017 року методистами НМЦ дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО продовжено цикл занять методичної панорами "Впровадження основ соціальної та фінансової грамотності в освітній процес закладу дошкільної освіти". Заняття проходило на базі дошкільного навчального закладу (ЦРД) м.Нетішина. Розпочала роботу Бобіна О.П., заступник міського голови, акцентувавши увагу на актуальності проблеми. Головний спеціаліст управління освіти виконавчого комітету міської ради Рабченюк Н.А. надала учасникам експрес-портрет дошкілля Нетішина. Презентувала введення та огляд теми Каратаєва М.І., методист науково-методичного центру дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО. Під час практичного блоку учасники переглянули роботу з дітьми різних вікових категорій (вихователі Морозюк А.Г., Ємельянова О.В., практичний психолог Бродіхіна А.А.). Під час теоретичного модуля питання методичного супроводу впровадження програми соціальної та фінансової освіти дошкільників висвітлила Максимчук Ю.П., вихователь-методист ДНЗ. Учасники панорами отримали можливість відвідати Нетішинський краєзнавчий музей та ознайомитись з досвідом співпраці краєзнавчого музею та ДНЗ(ЦРД) з даної проблеми. Завершила заняття Дарченко Л.Г., методист науково-методичного центру дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО рефлексивною бесідою з питань впровадження програми соціальної та фінансової освіти дітей у навчально-виховний процес.
Поважний гостю, Ви знаходитесь на сайті як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ж зайти на сайт під своїм логіном.
|
Схожі новини:
Фінансова грамотність у славутських ДНЗ«Впровадження основ соціальної та фінансової освіти дітей у навчально-виховний процес».Сучасні підходи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в дошкілліМоніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід |