RSS 2.0

» » ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ: ПОЛЬСЬКА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ: ПОЛЬСЬКА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Управління освітою | Автор: Dryzhal | Переглядів: 430
Дата: 20-06-2018, 11:25
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ: ПОЛЬСЬКА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ: ПОЛЬСЬКА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКАІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ: ПОЛЬСЬКА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКАІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ: ПОЛЬСЬКА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКАЗ 12 по 15 червня 2018 року Національним центром «Мала академія наук України» спільно з Академією творчого вчителя (Центр вдосконалення вчителів) в освітніх закладах м. Отводська та в Центрі науки «Коперник» (республіка Польща) проведено семінар-практикум керівників обласних Малих Академій Наук учнівської молоді.
Участь у семінарі-практикумі взяли 23 учасники від України: керівники обласних Малих Академій Наук учнівської молоді та працівники Національного центру «Мала академія наук». Очолював делегацію з України директор Національного центру «Мала академія наук» Оксен Лісовий. У складі делегації представником від Хмельницької області була Гаєвська Марія, заступник директора обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді, керівник Хмельницького територіального відділення Малої академії наук.

Програма семінару-практикуму передбачала:
1. Нові стратегії навчання – польський досвід.
2. Інноваційні методи навчання – індивідуалізація навчання та підтримка розвитку дитини.
3. Педагогічне натхнення – методика роботи в програмі «Творче вирішення проблем» (ТВП).
4. Міжнародна програма креативності «Destination Imagination» - цілі, положення, реалізація в Польщі, в Україні та інших країнах.
5. Організація та перебіг регіональної й світової Олімпіади креативності.
6. Робота за проектним методом та творчий процес – методика навчання креативності в програмі «Destination Imagination».
7. Організація науково-освітніх програм Центру науки «Коперник».


Семінар-практикум став платформою для обміну ідеями й напрацюваннями щодо поширення інноваційних освітніх технологій у навчальному процесі між українськими та польськими освітянами.
Учасники семінару-практикуму акцентували увагу на розвитку креативності сучасного покоління, його здатності бути гнучким й оригінальним у творенні нової дійсності. Можливостям активізації креативного розвитку сприяє Міжнародна олімпіада креативності (Destination Imagination), діяльність якої представляла її регіональний директор у Польщі Малгожата Ястшембська.
Щорічно олімпіада об’єднує десятки тисяч учасників різних вікових груп, які спочатку вчаться справлятися з командними викликами, змагаючись на регіональних етапах, а потім приїжджають на міжнародний етап олімпіади до США.
З реалізацією програми «Творче вирішення проблем» на прикладі 3-річного пілотного проекту у Вроцлаві та Воджіславі Шльонському ознайомила Тереза Кошарек, директор Академії творчого вчителя (м.Варшава).
Під час практичної частини семінару-практикуму польські педагоги початкової школи №3 м. Отвоцька презентували інноваційно-модельні рішення навчання, провели для українських колег майстер-класи, присвячені розвитку творчого потенціалу в молодших школярів.
Педагоги вирішували завдання, пов’язані зі стимулюванням пізнавальної зацікавленості, творчого мислення і креативності дітей молодшого шкільного віку на прикладі програми «Творче вирішення проблем», що реалізуються у Польщі.
Під час обговорення організаційних питань щодо науково-освітніх програм Центру науки «Коперник» для делегації українських керівників МАН було запропоновано відвідування Центру наук «Коперник», цілями якого є популяризація наукових комунікацій.
Відвідувачі даного Центру можуть дізнатися про закони природи через експерименти на інтерактивних виставках. Не можна назвати Центр музеєм, адже тут дозволяється не тільки торкатися до всіх експонатів, але і приводити їх в рух, брати участь у різних дослідженнях, а також бігати і стрибати.
В Центрі є тематичні зони і різні виставки. «Театр високої напруги», планетарій «небо Коперника», «Зона світла», «Мікросвіт», «Витоки цивілізацій», територія необмеженого експериментування «Бззз».
Слід зауважити, що в Центрі науки «Коперник» є постійно діючі майстер-класи, на яких школярі та навіть студенти можуть практично осягати різні таємниці тієї чи іншої науки. Крім виставкових просторів, є навчальні лабораторії, де можна ставити досліди різного рівня складності.
Незабутні враження для освітян МАН справила екскурсія Старим містом Варшави. Під час Другої Світової війни Варшава була майже повністю зруйнована, але любов поляків і їхні старання підняли її з руїн. Старе місто було відновлено так сумлінно, що воно – як єдина в світі реконструкція міста – занесено до Списку ЮНЕСКО.

Тому ознайомлення з польським досвідом є вагомим для розвитку професійної мотивації освітян МАН. Взаємний обмін досвідом між педагогами Польщі та України засвідчив суспільну значущість і пріоритетність виховання й навчання молодого покоління, яке для обох країн є надією та сподіванням на науковий, технічний і суспільний прорив у майбутньому.
Дякуємо польським колегам за змістовно проведений семінар-практикум і переконані, що цей захід стане хорошим початком більш тісних і плідних відносин задля розвитку дослідницько-експериментального напряму позашкільної освіти в Польщі та Україні.

Поважний гостю, Ви знаходитесь на сайті як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ж зайти на сайт під своїм логіном.

НА ВЕРХ