Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 569
|
Дата: 28-05-2015, 13:49 |
20.05.2015р. Хмельницьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти на базі Кам’янець-Подільської СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням інформатики проведено семінар для вчителів та заступників директорів шкіл-інтернатів з навчально-виховної роботи південного регіону області з питань використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, який викликав позитивні відгуки серед педагогів загальноосвітніх навчальних закладів.
|
Категорія: Публікація сайту / Управління освітою / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 709
|
Дата: 13-05-2015, 10:55 |
12 травня 2015р. на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено вебінар на тему «Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі інтернатних закладів». Актуальність питання визначалась важливістю підготовки педагога до використання комп’ютерно-орієнтованих методичних систем навчання у професійній діяльності, потребою широкого впровадження засобів iнформацiйних технологій у навчально-виховний процес.
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 549
|
Дата: 30-04-2015, 14:58 |
29 квітня відповідно до плану роботи інституту та обласної психолого-медико-педагогічної консультації відбувся обласний семінар завідувачів районних, міських психолого-медико-педагогічних консультацій на базі Старокостянтинівської районної психолого-медико-педагогічної консультації на тему: «Взаємодія районних (міських) психолого-медико-педагогічних консультацій з установами та організаціями, спрямована на задоволення потреб та інтересів дітей з порушеннями психофізичного розвитку у призмі формування нової генерації толерантного співіснування». В роботі семінару взяли участь завідувачі психолого-медико-педагогічних консультацій всіх міст та районів області, перший проректор інституту Очеретянко Віктор Іванович, завідувач та консультанти обласної психолого-медико-педагогічної консультації.
|
Категорія: Публікація сайту / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 708
|
Дата: 14-10-2014, 16:48 |
13 жовтня 2014 року в ОІППО Хмельницькою обласною психолого-медико-педагогічною консультацією було проведено постійно діючий семінар для консультантів районних (міських) психолого-медико-педагогічних консультацій «Форми надання консультативно-методичної допомоги дітям, батькам, педагогам в умовах інклюзивного навчання» (модуль 2: «Розробка і подальше удосконалення спеціальних індивідуальних навчальних планів, програм, посібників та організація корекційного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку, охоплених інклюзивним навчанням»).
Читайте більше в Детальніше (також рекомендації)
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 1 285
|
Дата: 29-09-2014, 08:39 |
 Не можна вимагати від дитини неможливого – до певного рівня і певного кола знань різні діти йдуть по-різному. В.Сухомлинський Вимогою сьогодення є удосконалення якості освіти дітей з особливими потребами, створення умов для реалізації індивідуальних можливостей кожної дитячої особистості. З 1 вересня 2014-2015 н.р. упроваджується новий Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Документ визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаження у поєднанні з відповідною корекційно-розвитковою роботою. З метою формування професійної компетентності вчителів масової школи, щодо особливостей надання освітніх послуг дітям з психофізичними порушеннями розвитку 25 вересня 2014 року на базі Дашковецького НВК Віньковецького р-ну відбувся семінар-практикум вчителів індивідуального навчання. На семінарі розглядалася проблема «Корекційно-розвиткова робота як складова індивідуального навчання».
Масловська С.М., завідувач Віньковецькою районною психолого-медико-педагогічною консультацією
|
Категорія: Публікація сайту / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 844
|
Дата: 16-09-2014, 15:47 |
Відповідно до плану роботи Хмельницького ОІППО 11 вересня 2014 року відбувся вебінар вчителів, асистентів вчителів загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивним навчанням, методистів з спеціальної та інклюзивної освіти РМК(ММК) «Корекційно - розвиткова робота як складова інклюзивного навчання» З досвідом роботи щодо науково-методичне сприяння підвищенню професійної підготовки вчителів, асистентів вчителів загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивним навчанням дітей з особливими освітніми потребами та удосконалення існуючих та впровадження нових форм і методів корекційного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку поділилися Новоселецька О.Г. (м. Славута), Столярчук Т.Р. (Шепетівський р-н), Горбатюк О.Ф. (м. Хмельницький), Масловська С.М. (Віньковецький р-н). В роботі вебінару взяли участь: Дзяворук П.Ф. – в.о. проректора ОІППО, Рябчук О. В. – головний спеціаліст відділу загальної середньої та дошкільної освіти управління освітньої діяльності та позашкільної освіти департаменту освіти і науки Хмельницької ОДА, Миронова С. П. – завідувач кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти факультету корекційної та соціальної педагогіки і психології Кам’янець-Подільського національного університету ім. Огієнка, професор, доктор педагогічних наук і Грицюк Нінель Григорівна – методист спеціальної та інклюзивної освіти ОІППО.
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 1 721
|
Дата: 18-04-2014, 08:55 |
Навчання дітей з особливими потребами є актуальною проблемою сьогодення, особлива складність якої полягає в тому, що вона стосується суміжних галузей: педагогіки, педагогічної та вікової психології, дефектології, а відтак, і двох систем шкіл – масової і спеціальної. Тому все більш нагальнішою є потреба підвищення рівня професійної компетентності педагога щодо роботи з дітьми даної категорії. Саме з такою метою 10 квітня 2014 р. на базі Віньковецького НВК відбувся семінар для вчителів індивідуального навчання. Проблема, представлена для розгляду «Педагогічні стратегії та інноваційні підходи в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами». У візитаційному модулі Вінська С.П., заступник директора початкової школи ознайомила учасників семінару із управлінським менеджментом щодо створення умов для соціальної інтеграції та навчання дітей з особливими освітніми проблемами у Віньковецькому НВК. В інформаційно-консалтинговому модулі Масловська С.М., завідувач РПМПК акцентувала увагу на нормативно-правовому забезпеченні індивідуального навчання та принципах особистісно-орієнтованого підходу до формування умінь та навичок молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку. Вінська С.П. висвітлила вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів даної категорії. Насиченим був презентаційний модуль, у якому практичним психологом Віньковецького НВК Гарніцькою Т.Г. представлено нариси з психології розумово відсталої дитини. Кошалковська Ю.С., консультант – дефектолог РПМПК подала характеристику змісту освіти для дітей з помірною розумовою відсталістю. В рамках семінару проведено круглий стіл за участю вчителів індивідуального навчання Віньковецького НВК з проблеми «Шляхи стимулювання пізнавальної активності та розвитку інтересу до математики у дітей з інтелектуальною недостатністю». Учасниками засідання круглого столу було заслухано та обговорено ряд актуальних питань, пов’язаних з навчанням математики. За результатами обговорення учасники засідання виробили рекомендації. Гудована Т.В., вчитель індивідуального навчання Віньковецького НВК звернула увагу на те, що на математиці необхідно вчити учнів вирішувати життєво-практичні завдання, що будуть постійно зустрічатись після закінчення школи. ЇЇ колега, Рак Ф.П. зробила акцент на тому, що потрібно широко застосовувати математичні знання на уроках трудового навчання, образотворчого мистецтва, природознавства, географії та історії. Колотило Л.В. поділилася досвідом навчання математики через гру. Рекомендації завідувача ПМПК стосувалися підвищення мотивації учнів до навчання: дбати про емоційну насиченість уроків та використовувати стимулююче естетичне унаочнення. Цікавим був майстер-клас «Пісочна терапія як метод психологічної підготовки учня до уроку», проведений Підфігурною Т.Г., консультантом – практичним психологом РПМПК. Вчителі висловили свої ідеї, щодо використання пісочної терапії на уроках для вирівнювання емоційного фону дітей, психологічного налаштування на уроці, встановлення емоційного контакту з дитиною, маніпуляцій із цифрами, літерами, розвитку моторики, формування просторових орієнтацій дітей тощо. Підводячи підсумок, хочемо звернутися до усіх, хто має відношення до світу дітей з особливими потребами словами К.Д. Ушинського «У дитини багато потреб, але найважливішими є дві: потреба в любові й почутті захищеності».
|
|