Учасниками засідання круглого столу було заслухано та обговорено такі питання: • про пріоритетні завдання діяльності керівників психологічних служб щодо методичного забезпечення психологічного супроводу інклюзивної освіти; • про основні завдання, форми і методи співробітництва фахівців психологічної служби та психолого-медико-педагогічних консультацій з питань інклюзивної освіти; • про роботу практичних психологів та соціальних педагогів з батьками дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти; • про роль практичного психолога, соціального педагога у командній взаємодії усіх учасників навчально-виховного процесу щодо надання допомоги дітям з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання; • про організацію корекційного навчання дітей, охоплених інклюзивною освітою; • про основні вимоги до складання та оформлення індивідуальних навчальних планів, програм для дітей з порушеннями психофізичного розвитку.
За результатами обговорення вище означених питань учасники засідання рекомендують: