Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інформатика | Автор: Dryzhal | Переглядів: 2 660
|
Дата: 4-09-2019, 09:05 |
Лист ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" від 22.03.2019р. № 22.1/10-1002 "Про підсумки Міжнародного конкурсу з інформатики та комп'ютерної вправності "Бобер" у 2018-2019 н.р. та організацію конкурсу "Бобер" у 2019-2020 н.р." - laler_bebras20192020.zip [272.16 Kb] (cкачувань: 189)
Цьогоріч конкурс у навчальних закладах проводиться 10-12 листопада 2019 року.
Вартість участі для учасника становить 20 грн., з яких по 2 грн залишається у навчального закладу для організації конкурсу. Всеукраїнський сайт підтримки конкурсу - http://bober.net.ua/ Інструкція шкільним координаторам 2019 (рахунок для переказу. інструкція) - instrukcii2019.zip [30.88 Kb] (cкачувань: 51)
Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерного мислення «Бебрас-2018». Матеріали школи програмування (Львів-2018) - перейти на матеріали
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Всесвітня історія / Інформатика / Історія України | Автор: Dryzhal | Переглядів: 441
|
Дата: 20-05-2019, 15:01 |
14 травня 2019 р у Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний семінар-тренінг для учителів історії з питань використання ІКТ у навчально-виховному процесі. Семінари-тренінги з названої тематики вже стали традиційними у спільноті вчителів історії області, відповідають потребам і запитам вчителів і викликають з їхнього боку чималий інтерес. Це й не дивно, адже сучасний вчитель - це вчитель, який модернізує освітнє середовище через модернізацію інструментарію своєї дидактичної діяльності. Нове інформаційно-освітнє середовище виступає і засобом, і сферою розвитку компетентності вчителя. Три групи вчителів історії, створені з числа учасників тренінгу, мали можливість ознайомитися з трьома сервісами: Google-ресурси, TAGUL та Photovisi . Цінність таких тренінгових занять полягає в тому, що теорія обов’язково підкріплюється практикою, педагоги навчалися і вправлялися у створенні навчальних продуктів під керівництвом тренерів Дрижала О.М., Кенц Г.І., Дяченко А.М.
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інформатика | Автор: Dryzhal | Переглядів: 571
|
Дата: 9-01-2019, 09:04 |
08 січня 2019 року у Кам'янець-Подільському ліцеї з посиленої військово-фізичною підготовкою для педагогічного колективу закладу відбувся навчальний тренінг з використання інтерактивної дошки та сучасних інтернет-сервісів у навчальному процесі, який провів методист НМЦ викладання інформатики , ІКТ і ДН Хмельницького ОІППО Олександр Дрижал
    
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інформатика | Автор: Dryzhal | Переглядів: 394
|
Дата: 31-10-2018, 16:32 |
31 жовтня 2018 р у Чорноострівському НВК Чорноострівської ОТГ Хмельницького району відбувся семінар-тренінг для вчителів суспільно-гуманітарного спрямування та бажаючих учителів із НВК, який провів методист НМЦ викладання інформатики, ІКТ і ДН Олександр Дрижал. Під час семінару мав змогу поділитися досвідом з: - використанням інтерактивної мультимедійної дошки SMART із короткофокусним проектором; - використання сучасних інтернет-сервісів у освітньому процесі; - використанням мобільних додатків у навчальному процесі; - ознайомив учителів із поняттям "доповнена реальність".
 
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інформатика | Автор: Dryzhal | Переглядів: 319
|
Дата: 31-10-2018, 16:28 |
29 жовтня 2018 року Дрижал Олександр Михайлович, методист НМЦ викладання інформатики, ІКТ і ДН ділився досвідом з освітянами Дунаєвеччини з використання інтерактивних дошок і сучасних інтернет-сервісів. Захід відбувся у Дунаєвецькій гімназії, у якому прийняло участь 55 освітян регіону. Прийшлося ділити учасників на дві групи ;), але воно того варто. На семінарі-тренінгу актуалізував наступні питання: 1. Принцип роботи та підключення інтерактивної дошки. 2. Використання інтернет сервісів та дошки в навчальному процесі 3. Використання мобільних додатків для мобільних пристроїв у навчальному процесі
 
|
|