Щорічно у першу середу лютого світ відзначає цікаве й доволі молоде свято – Всесвітній день читання вголос. Саме у цей день учні 3-Б класу Кам’янець-Подільського ліцею №10 завітали до бібліотеки на літературну годину «Байка розважає й моралі навчає». Під час заходу діти познайомилися з життєвим і творчим шляхом українського байкаря Леоніда Глібова. Уважно й зацікавлено читали вголос його твори «Чиж та голуб», «Вовк і кіт», «Ведмідь-пасічник». А байку «Коник-стрибунець» вивчили напам’ять, декламували та намалювали ілюстрації. Таке вільне, невимушене спілкування у стінах бібліотеки є дуже пізнавальним та корисним для маленьких читачів.
Звертаємо вашу увагу на додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2021 № 1/9-404, де надано перелік навчальної літератури та навчальних програм з психології та педагогіки, рекомендованих МОН, для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 н.р. У листі зазначається, що надалі, за результатами розгляду відповідної предметної (галузевої) експертної комісії з психології та педагогіки перелік навчальної літератури та навчальних програм, список зазначеної літератури оновлюватиметься з урахуванням терміну дії грифів, наданій навчальній літератури та навчальним програмам МОН України. Доступний для ознайомлення онлайн, за покликанням https://bit.ly/3mtWtu9
У відповідності до плану роботи ХОІППО методистом НМЦ організації наукової роботи та моніторингових досліджень Шевчишеною Оксаною Володимирівною підготовлено навчально-методичний посібник «Резерви покращення якості психологічних сервісів у закладах загальної середньої освіти». На будь-якому етапі суспільного розвитку людина схильна відчувати проблеми, зумовлені взаємодією з іншими людьми, внутрішніми можливостями, які здатні сприяти чи перешкоджати соціальній адаптації особистості. Однак в умовах стрімких темпів цивілізаційного розвитку соціуму в багатьох людей знижується рівень адаптаційних можливостей, зростає кількість проблем, пов’язаних із психічним здоров’ям, посилюється наявність проблем, пов’язаних із професійним зростанням фахівців, загострюються конфлікти між дітьми та дорослими. Тому в період неспокою та економічної нестабільності посилюється потреба у психологічній підтримці особистості, в наданні їй допомоги у відновленні втрачених нею ціннісних орієнтирів та життєвих смислів. Психологи закладів загальної середньої освіти покликані надавати допомогу дітям та дорослим у кризові моменти їх життя. При чому, мова йде про кваліфіковану допомогу, що ґрунтується на наукових засадах та практичному досвіді, і має на меті сприяти повноцінному розвитку особистості. Відповідно, у посібнику наводяться результати відстеження якості психологічних сервісів закладів загальної середньої освіти, отриманих шляхом опитування педагогів. Результати соціологічного зрізу, в цілому, виступили запорукою виявлення та обґрунтування резервів покращення якості психологічних сервісів у закладах загальної середньої освіти. Зазначені питання висвітлені у пропонованому навчально-методичному посібнику, адресованому викладачам системи післядипломної педагогічної освіти, які мають відношення до викладання психологічних дисциплін, методистам системи післядипломної педагогічної освіти, які займаються моніторинговою діяльністю, а також методистам навчально-методичних центрів психологічної служби; психологам, які працюють в системі освіти; керівникам системи освіти всіх рівнів та працівникам регіональних центрів розвитку освіти; керівникам закладів загальної середньої освіти та їх заступникам.
З 30 січня по 01 лютого 2019 р. у Хмельницькому обласному інституті післядипломної освіти відбувався навчальний семінар-практикум "Використання проектних методик в психокорекційній роботі практичних психологів", який був організований обласним навчально-методичним центром психологічної служби Хмельницького ОІППО.
16-17 січня 2019 р у Хмельницькому ОІППО відбувся семінар-практикум для фахівців психологічної служби закладів освіти обласного підпорядкування, ЗЗС "Використання арт-терапевтичних технік в діагностичній та консультативній роботі практичного психолога, соціального педагога"
Формування психологічної готовності педагога до роботи з обдарованими дітьми (програма та навчально-методичне забезпечення тренінг-курсу): навчально-методичний посібник / О.В.Шевчишена. – Хмельницький: ОІППО, 2017. - 68 с Посібник - trenng-dlya-pedagogv.zip [652.45 Kb] (cкачувань: 49)
16 листопада 2017 р. відбувся інструктивний семінар для відповідальних за психологічну службу в об’єднаних територіальних громадах з питань науково-методичних та практичних аспектів консультативної роботи з батьками в закладах освіти ОТГ.