RSS 2.0

Психологічний тренінг по роботі з обдарованою молоддю
Категорія: Публікація сайту / Психологія | Автор: Dryzhal | Переглядів: 70
Дата: 22-11-2017, 08:39
Формування психологічної готовності педагога до роботи з обдарованими дітьми (програма та навчально-методичне забезпечення тренінг-курсу): навчально-методичний посібник / О.В.Шевчишена. – Хмельницький: ОІППО, 2017. - 68 с
Посібник - trenng-dlya-pedagogv.zip [652,45 Kb] (cкачиваний: 21)




Семінар відповідальних за психологічну службу
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Психологія | Автор: Dryzhal | Переглядів: 29
Дата: 20-11-2017, 08:17
16 листопада 2017 р. відбувся інструктивний семінар для відповідальних за психологічну службу в об’єднаних територіальних громадах з питань науково-методичних та практичних аспектів консультативної роботи з батьками в закладах освіти ОТГ.
Семінар відповідальних за психологічну службу Семінар відповідальних за психологічну службу




Семінар для фахівців психологічних служб інтернатних закладів
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Психологія | Автор: Dryzhal | Переглядів: 59
Дата: 3-04-2017, 13:56
30.03.2017р. відповідно до плану роботи Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар для фахівців психологічних служб інтернатних закладів з питань особливостей психологічного забезпечення навчально-виховного процесу в закладах інтернатного типу в умовах модернізації освіти
Семінар для фахівців психологічних служб інтернатних закладів Семінар для фахівців психологічних служб інтернатних закладів Семінар для фахівців психологічних служб інтернатних закладів Семінар для фахівців психологічних служб інтернатних закладів




«Педагогічні технології розвитку особистості школярів з особливими потребами»
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Педагогіка / Психологія / Управління освітою / Виховна робота | Автор: Dryzhal | Переглядів: 70
Дата: 20-03-2017, 09:35
«Педагогічні технології розвитку особистості школярів з особливими потребами» «Педагогічні технології розвитку особистості школярів з особливими потребами»Завершена робота науково-методичного семінару-тренінгу, який відбувався з 2 по 15 березня цього року на базі Кам’янець-Подільської спеціальної школи-інтернату (директор Мельник В,І,). Педагогічний колектив разом з доцентом кафедри педагогіки та психології ХОІППО Зазуліною Л.В. опановували «Педагогічні технології розвитку особистості школярів з особливими потребами».




Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини у загальноосвітньому навчальному закладі
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Психологія / Управління освітою / Виховна робота | Автор: Dryzhal | Переглядів: 157
Дата: 9-12-2016, 08:30
Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини у загальноосвітньому навчальному закладі Шевчишена Оксана Володимирівна. Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини у загальноосвітньому навчальному закладі: науково-метод. посіб. / О.В.Шевчишена. – Хмельницький: ОІППО, 2016. - 237 с.
У посібнику розглядаються теоретичні поняття, які розкривають особливості прояву, становлення та розвитку дитячої обдарованості в умовах функціонування сучасної школи. Аналізуються теоретичні підходи щодо забезпечення психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів у загальноосвітньому навчальному закладі; піднімаються питання психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості обдарованої дитини в залежності від етапу її вікового зростання. Висвітлюються психологічні особливості організації диференційованого та індивідуалізованого навчання здібних і обдарованих школярів. Розглядаються теоретичні та методологічні основи психокорекційної практики з розвитку особистісного ресурсу обдарованих учнів.
Розраховано на вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, психологів, які працюють в системі шкільної освіти, викладачів психологічних дисциплін, науковців, які досліджують проблеми, пов’язані з навчанням та вихованням обдарованих учнів, освітян та широке коло людей, які прагнуть пізнати внутрішній світ обдарованої дитини та мотиви її поведінки.
Посібник - suprovid_obdarovanoi_dytyny_shevchyshyna.zip [1,24 Mb] (cкачиваний: 39)




Розвиток емоційної саморегуляції сучасного педагога
Категорія: Публікація сайту / Творча скарбничка / Психологія | Автор: Dryzhal | Переглядів: 135
Дата: 16-02-2016, 09:13
Науково-методичний посібник "Розвиток емоційної саморегуляції сучасного педагога", автор О.В. Шевчишена, кандидат психологічних наук, ст. викладач кафедри педагогіки та психології Хмельницького ОІППО, 2015р.

У посібнику висвітлюються питання особливостей прояву емоційної саморегуляції сучасного педагога та аналізуються особливості використання психокорекційних методів і прийомів з розвитку емоційної саморегуляції в умовах професійної діяльності. Розглядаються теоретичні та методологічні основи психокорекційної практики з розвитку психологічної готовності педагога до оволодіння методами емоційної саморегуляції, а також з розвитку емоційної саморегуляції вчителя шляхом оволодіння саногенним типом мислення.
Розраховано на вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, психологів, які працюють в системі освіти, викладачів психологічних дисциплін, науковців, які досліджують проблеми, пов’язані з навчанням дорослих, освітян та широке коло людей, які прагнуть досягати стану внутрішньої стабільності в умовах функціонування сучасного суспільства.

Перейти на матеріал




Соціально-просвітницький тренінг з розвитку саногеного (позитивного) мислення педагога
Категорія: Публікація сайту / Творча скарбничка / Психологія | Автор: Dryzhal | Переглядів: 177
Дата: 16-02-2016, 09:12
Навчально-методичний посібник "Соціально-просвітницький тренінг з розвитку саногеного (позитивного) мислення педагога",
автор О.В. Шевчишена, кандидат психологічних наук, ст. викладач кафедри педагогіки та психології Хмельницького ОІППО, 2013р.


У посібнику розглянуто проблему саногенезу та патогенезу особистості. В рамках програми тренінгу теоретичні знання про позитивне та негативне мислення особистості поєднані з інформацією про практичні способи конструктивного зняття психічної напруги та розвиток навичок зміни поведінкової стратегії, які допомагатимуть педагогу швидше адаптуватись до оточуючої дійсності та гнучко реагувати на проблемні ситуації.
У посібнику подано систему занять, які спрямовані на самопізнання, вдосконалення емоційного та комунікативного досвіду вчителя, а також на саморозвиток і самовдосконалення особистості педагога.
Даний посібник рекомендований практичним психологам, викладачам психологічних дисциплін, а також самим педагогам з метою розвитку та вдосконалення саногенного мислення.


Перейти на матеріал




МЕНЮ сайту

Головна сторінка
Акція "Маки пам'яті"
Електронна версія "Майбуття"
Журнал "Педагогічний вісник"
Нам повідомляють
Інформаційні повідомлення
Вчимося жити разом (ВЖР)
Всеукраїнський соціальний проект "КОЛОСОК"
Творча скарбничка
Науково-методичні праці працівників ХОІППО
Бібліотечна справа
Літні мовні табори
Англійська мова
Німецька мова
Польська мова
Астрономія
Біологія
Всесвітня історія
Географія
Дошкільна освіта
Екологія
Економіка
Етика
Інформатика (програмування) та ІКТ
Історія України
Креслення
Математика
Художньо-естетична освіта
Здоров'язберігаючі технології
Початкова освіта (1-4 кл)
Правознавство
Природознавство
Психологія
Педагогіка
Російська мова
Світова література
Трудове навчання
Українська мова та література
Фізика
Фізична культура
Французька мова
Хімія
Художня культура
Управління освітою
Виховна робота
Інклюзивна освіта, ПМПК (індивідуальне навчання)
Тарас Шевченко - 200!

Для збільшення розміру тексту натисніть одночасно кнопки "CTRL" та "+" на клавіатурі


Панель керування

Логін
Пароль

Календар

«    Декабрь 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Голосування


Наша адреса:


29027, м. Хмельницький
вул. Озерна, 14,
каб 101 (1 поврех)
E-mail:
hoippo@ukr.net
visnykhm@i.ua
majbuttya@gmail.com