Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Психологія | Автор: Dryzhal | Переглядів: 552
|
Дата: 3-04-2017, 13:56 |
30.03.2017р. відповідно до плану роботи Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар для фахівців психологічних служб інтернатних закладів з питань особливостей психологічного забезпечення навчально-виховного процесу в закладах інтернатного типу в умовах модернізації освіти
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Психологія / Управління освітою / Виховна робота | Автор: Dryzhal | Переглядів: 720
|
Дата: 9-12-2016, 08:30 |
Шевчишена Оксана Володимирівна. Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини у загальноосвітньому навчальному закладі: науково-метод. посіб. / О.В.Шевчишена. – Хмельницький: ОІППО, 2016. - 237 с. У посібнику розглядаються теоретичні поняття, які розкривають особливості прояву, становлення та розвитку дитячої обдарованості в умовах функціонування сучасної школи. Аналізуються теоретичні підходи щодо забезпечення психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів у загальноосвітньому навчальному закладі; піднімаються питання психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості обдарованої дитини в залежності від етапу її вікового зростання. Висвітлюються психологічні особливості організації диференційованого та індивідуалізованого навчання здібних і обдарованих школярів. Розглядаються теоретичні та методологічні основи психокорекційної практики з розвитку особистісного ресурсу обдарованих учнів. Розраховано на вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, психологів, які працюють в системі шкільної освіти, викладачів психологічних дисциплін, науковців, які досліджують проблеми, пов’язані з навчанням та вихованням обдарованих учнів, освітян та широке коло людей, які прагнуть пізнати внутрішній світ обдарованої дитини та мотиви її поведінки. Посібник - suprovid_obdarovanoi_dytyny_shevchyshyna.zip [1.24 Mb] (cкачувань: 64)
|
Категорія: Публікація сайту / Творча скарбничка / Психологія | Автор: Dryzhal | Переглядів: 549
|
Дата: 16-02-2016, 09:13 |
Науково-методичний посібник "Розвиток емоційної саморегуляції сучасного педагога", автор О.В. Шевчишена, кандидат психологічних наук, ст. викладач кафедри педагогіки та психології Хмельницького ОІППО, 2015р.
У посібнику висвітлюються питання особливостей прояву емоційної саморегуляції сучасного педагога та аналізуються особливості використання психокорекційних методів і прийомів з розвитку емоційної саморегуляції в умовах професійної діяльності. Розглядаються теоретичні та методологічні основи психокорекційної практики з розвитку психологічної готовності педагога до оволодіння методами емоційної саморегуляції, а також з розвитку емоційної саморегуляції вчителя шляхом оволодіння саногенним типом мислення. Розраховано на вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, психологів, які працюють в системі освіти, викладачів психологічних дисциплін, науковців, які досліджують проблеми, пов’язані з навчанням дорослих, освітян та широке коло людей, які прагнуть досягати стану внутрішньої стабільності в умовах функціонування сучасного суспільства.
Перейти на матеріал
|
Категорія: Публікація сайту / Творча скарбничка / Психологія | Автор: Dryzhal | Переглядів: 877
|
Дата: 16-02-2016, 09:12 |
Навчально-методичний посібник "Соціально-просвітницький тренінг з розвитку саногеного (позитивного) мислення педагога", автор О.В. Шевчишена, кандидат психологічних наук, ст. викладач кафедри педагогіки та психології Хмельницького ОІППО, 2013р.
У посібнику розглянуто проблему саногенезу та патогенезу особистості. В рамках програми тренінгу теоретичні знання про позитивне та негативне мислення особистості поєднані з інформацією про практичні способи конструктивного зняття психічної напруги та розвиток навичок зміни поведінкової стратегії, які допомагатимуть педагогу швидше адаптуватись до оточуючої дійсності та гнучко реагувати на проблемні ситуації. У посібнику подано систему занять, які спрямовані на самопізнання, вдосконалення емоційного та комунікативного досвіду вчителя, а також на саморозвиток і самовдосконалення особистості педагога. Даний посібник рекомендований практичним психологам, викладачам психологічних дисциплін, а також самим педагогам з метою розвитку та вдосконалення саногенного мислення.
Перейти на матеріал
|
Категорія: Публікація сайту / Психологія | Автор: Dryzhal | Переглядів: 539
|
Дата: 20-10-2015, 15:34 |
Відповідно до плану роботи ХОІППО, Хмельницького ОЦППСР 15.10.2015р. відбувся семінар-тренінг для фахівців психологічної служби інтернатних закладів з питань психологічного забезпечення збереження та зміцнення здоров’я й профілактики професійного вигорання педагогів і вихователів шкіл-інтернатів.
|
|