RSS 2.0

» » У Полоному відбувся методичний колоквіум
У Полоному відбувся методичний колоквіум
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 652
Дата: 22-05-2018, 13:04
У Полоному відбувся методичний колоквіум У Полоному відбувся методичний колоквіумПитання інклюзивної освіти набуває сьогодні особливої актуальності і вимагає серйозної педагогічної корекції.
З цією метою, відповідно до плану роботи Хмельницького ХОІППО, 16.05.2018 р. проведено методичний колоквіум завідувачів та методистів закладів дошкільної освіти з проблеми «Сучасні підходи до корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в дошкіллі». Захід, організований методистами дошкільної, спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО на базі відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради ОТГ, є продовженням серії заходів НМЦ з питань спеціальної та інклюзивної освіти у ЗДО.
Зібрання відкрила методист спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО Грицюк Н.Г., актуалізувавши проблему раннього виявлення та корекції дітей з особливими потребами та впровадження інклюзивного навчання для дітей дошкільного віку. З вітальним словом до учасників звернулись головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради ОТГ Коріньовська А.Л. та завідуюча ЗДО комбінованого типу №2 «Веселка» м. Полонного Писаренко М. С.
Учасників колоквіуму ознайомлено з нормативно-правовою та інструктивно-методичною базою, новинками сучасного програмно-методичного забезпечення, досягненнями наукового супроводу діяльності інклюзивних груп, структурою інклюзивного освітнього середовища та іншими організаційно-методичними умовами запровадження інклюзивної освіти у практику роботи ЗДО.
Вподовж роботи розглядались актуальні питання впровадження різних форм ранньої інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в соціум.
Методист НМЦ дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти Хмельницького ОІППО Дарченко Л.Г. акцентувала увагу на ролі сенситивних періодів дошкільного віку в розвитку компенсаційних можливостей дитячої особистості. Методист дошкільної освіти Полонського МК Фелонюк О.В., звернув увагу присутніх на дотримання нормативно-правової бази з організації навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання в ЗДО. Завідувачка методичним кабінетом Багінська Н.П., провела практичне заняття щодо створення умов для організації повноцінного освітнього процесу для дітей дошкільного віку, які мають порушення в розвитку. Методист спеціальної та інклюзивної освіти Полонського МК, завідувач Полонською РПМПК Кондратюк Л.І., ознайомила присутніх з функціями психолого-педагогічної команди супроводу дітей з особливими освітніми потребами та разом з учасниками колоквіуму розробила алгоритм дій управлінця щодо організації інклюзивного навчання.
Вихователь-методист закладу Салюк О.М., ознайомила колег з практикою створення інклюзивного середовища та участі у проектах ДНЗ №2 «Веселка», а корекційні педагоги Солонець І.В., Сідорська Г.Д., Кучерук Г.І. показали інноваційні форми корекційних занять з дітьми різних нозологій. Практичний психолог ЗДО №2 «Веселка Андрійчук А. М.», вчитель-логопед ЗДО №3 «Дружба» Рєзнік Н.В. провели з учасниками заходу тренінгове заняття з корекції емоційно-вольової сфери з елементами арт-терапії. Зі своєю моделлю інклюзивного дошкільного закладу ознайомила присутніх завідувач ЗДО «Зірочка» Понінківської ОТГ Чорна О.П.
Керівники ЗДО не лише ознайомилися із теорією, а й, працюючи в команді, спробували розв’язати змодельовані ситуації, які можуть виникати у роботі, визначити роль, перспективи розвитку та актуальні питання впровадження інклюзивного навчання в умовах ЗДО.
У Полоному відбувся методичний колоквіум У Полоному відбувся методичний колоквіум

Поважний гостю, Ви знаходитесь на сайті як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ж зайти на сайт під своїм логіном.

Схожі новини:
  • Сучасні підходи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в дошкіллі
  • Сучасні підходи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в дошкіллі

  • НА ВЕРХ