RSS 2.0

» » Реалізація ідей Нової української школи - в дії!
Реалізація ідей Нової української школи - в дії!
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Початкова школа | Автор: Dryzhal | Переглядів: 1 417
Дата: 10-12-2018, 08:40
Реалізація ідей Нової української школи - в дії! Реалізація ідей Нової української школи - в дії!Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.
НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами.
Саме з метою реалізації ідей Нової української школи в дію 04 грудня 2018 року на базі Зіньківського НВК відбувся семінар-практикум класоводів 1 класу НУШ. Педагоги згуртувалися навколо проблеми «Методичні орієнтири модернізації освітнього середовища початкової школи в умовах НУШ».
Презентаційно-мотиваційний модуль семінару був представлений вітальним дайджестом від учнів Зіньківського НВК та експрес-портретом навчально-виховного середовища закладу «Крок за кроком до Нової української школи», який презентував присутнім Островським В.С., директор Зіньківського НВК.
Під час теоретичного модуля учасники засідання розглянули першочергові питаннях організації навчального процесу у Новій українській школі. Зокрема, Брошко Л.Л., методист РМК, закцентувала увагу присутніх на ключових питаннях щодо матеріально-технічного забезпечення 1 класів НУШ, проаналізувала основні набутки, проблеми та перспективи щодо запровадження змін, які допоможуть втілити ідеї НУШ у дію.
Родзинкою семінару-практикуму став виступ Кошелюк Г.І., заступника директора з навчально-виховної роботи Зіньківського НВК, яка за запрошенням Польсько-українського Інституту Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці http://www.iiasc.org/?p=1862 стала учасником міжнародного проекту «Фінська підтримка реформи української школи». У своєму виступі Галина Іванівна проаналізувала особливості фінської освіти, провела аналогії з змінами, які відбуваються в сучасній українській школі.
Наступним етапом семінару-практикуму стало засідання круглого столу «Навчаємося разом». Учасники семінару об’єдналися у динамічні творчі групи з символічними назвами, які відображали сутність проблеми навколо якої згуртувалися педагоги. Зокрема, учасники динамічної групи «Смайлик», під керівництвом Добрянської М.В., обговорили переваги використання інформаційних технологій на уроках у 1 класі НУШ, поділися корисними Інтернет-ресурсами, виробили відповідні рекомендації щодо ефективного використання матеріально-технічної бази 1 класу для успішної реалізації ідей Нової української школи.
Федорова В.В., керівник динамічної групи «Позитив», порівняла рекомендації та реальні можливості щодо організації освітнього простору НУШ, загострила увагу на основних проблемах, які виникають під час організації освітнього середовища та запропонувала шляхи вирішення проблем.
Урсатій Н.Г., керівник динамічної групи «Аналітика», зосередила увагу присутніх на актуальності учнівських портфоліо, продемонструвала зразки та вказала на важливість і ефективність формувального оцінювання.
Седзюх В.М., керівник динамічної творчої групи «Мозаїка», зупинилася на інтегрованому навчанні як навчанні, яке ґрунтується на комплексному підході, де освіта розглядається через призму загальної картини, а не ділиться на окремі дисципліни.
Практичний модуль семінару-практикуму був представлений колажем відеоуроків з методичними коментарями. Увазі педагогів були запропоновані уроки :
· урок математики, 1 клас «Досліджуємо склад чисел першого десятка», Пасічник Л.Ф., класовод 1 класу Зіньківського НВК;
· урок англійської мови, 1 клас «Сім’я”, Довзій А.М., вчитель англійської мови Зіньківського НВК;
· урок музики, 1 клас «Сім нот – сім кольорів», Криворучко О.П., вчитель музики Зіньківського НВК.
Методичний захід завершився релаксуючою, цікавою, змістовною і захоплюючою екскурсією історичними місцями с.Зіньків, яку провів Рудницький О.Г.
Учасники семінару висловлюють щиру вдячність керівництву, педагогічному та учнівському колективам Зіньківського НВК, Рудницькому О.О., за гостинність, змістовне наповнення та організацію семінару-практикуму!
ПОРТФОЛІО

Шановні освітяни!
Усіх, кого зацікавив досвід фінської освіти, запрошуємо відвідати сайт Інституту Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці - http://www.iiasc.org/?p=1862
Дякуємо Кошелюк Галині Іванівні за виявлене бажання першою з освітян вивчити досвід фінської освіти та поділитися з колегами.
Віримо, що на Віньковеччині знайдуться зацікавлені педагоги для проходження наукового стажування в закладах освіти Фінляндії.

Брошко Л.Л., методист з початкової освіти Віньковецького РМК


Поважний гостю, Ви знаходитесь на сайті як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ж зайти на сайт під своїм логіном.

Схожі новини:
  • "Дошкільна освіта - фундамент Нової української школи"
  • Одним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища.
  • Місток до нової української школи
  • "Теорія і практика професійного зростання сучасного вчителя початкових класів в умовах нової української школи"
  • Управлінський семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів Віньковецького району

  • НА ВЕРХ