RSS 2.0

» » Кожна дитина по-своєму унікальна і потреби кожної дитини специфічні
Кожна дитина по-своєму унікальна і потреби кожної дитини специфічні
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 851
Дата: 11-10-2016, 16:29
Кожна дитина по-своєму унікальна і потреби кожної дитини специфічні. Кожна дитина становить незмірну цінність для своїх батьків і родичів, а всі діти разом - неоціненний скарб суспільства, запоруку його майбутньої долі.
Під таким гаслом пройшов круглий стіл вчителів індивідуального навчання Летичівської та Меджибізької об’єднаних територіальних громад, організований Н. П. Ткачук, відповідальною за роботу навчальних закладів даних громад з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Заступник директора школи Голосківської ЗОШ І-ІІІ ст. Дядик О.А. презентувала ефективність управлінського аспекту школи щодо соціально-адаптаційного становлення дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Методист Хмельницького ОІППО Грицюк Н.Г. ознайомила з нормативно-правовим та науково-методичним забезпеченням спеціальної та інклюзивної освіти, особливостями корекційного навчання дітей з проблемами здоров’я. Учасники круглого столу активно обговорили питання «Індивідуальне навчання з індивідуальним підходом». Педагогічні працівники Летичівської та Меджибізької об’єднаних територіальних громад не стоять осторонь даної проблеми, розуміють, що діти з особливостями здоров’я насправді потребують додаткової уваги, особливої турботи, тому об’єднують зусилля громад заради спільної мети - щасливого дитинства.
Кожна дитина по-своєму унікальна і потреби кожної дитини специфічні Кожна дитина по-своєму унікальна і потреби кожної дитини специфічні Кожна дитина по-своєму унікальна і потреби кожної дитини специфічні

Поважний гостю, Ви знаходитесь на сайті як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ж зайти на сайт під своїм логіном.

Схожі новини:
  • Педагогічна практика вчителів інклюзивного навчання

  • НА ВЕРХ