RSS 2.0

Освіта сталого розвитку
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Початкова школа | Автор: Dryzhal | Переглядів: 185
Дата: 12-10-2015, 11:31
Освіта сталого розвитку
Шановні колеги!
Якщо ваша школа зацікавлена:
• у заощадженні ресурсів та збереженні навколишнього середовища;
• у запровадженні нових освітніх технологій та цікавій співпраці всередині країни й за кордоном;
• у покращенні допрофільної підготовки з природничого напряму;
• в організації захоплюючої спільної роботи учнів, батьків, вчителів і громади – тоді реалізуйте всі ці можливості, розпочавши викладання курсу варіативної частини “Уроки для сталого розвитку” в початковій школі.
Для цього ви маєте можливість долучитись до Міжнародного проекту “Освіта для сталого розвитку в дії” (реалізується громадською організацією “Вчителі за демократію та партнерство”(Україна) та організацією “Глобальний план дій” (Швеція)), пройшовши навчання в Хмельницькому інституті післядипломної педагогічної освіти на 1-но тижневому спецкурсі “Поняття сталого розвитку в контексті початкової освіти”, який заплановано на 2016-2017 н.р.
Заняття проходитимуть у вигляді тренінгів, в ході яких слухачі зможуть не тільки ознайомитись із поняттям сталого розвитку, але й практично апробувати нові інтерактивні форми навчання, оскільки даний курс повністю побудований на інтерактиві.
Інформація - kursv-OSR.zip [223.85 Kb] (cкачувань: 22)




Особистість четвертокласника в контексті вимог нової програми
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Початкова школа | Автор: Dryzhal | Переглядів: 317
Дата: 11-06-2015, 11:26
Особистість  четвертокласника в контексті вимог нової програми Особистість  четвертокласника в контексті вимог нової програми Особистість  четвертокласника в контексті вимог нової програми Особистість  четвертокласника в контексті вимог нової програмиВідповідно до плану роботи Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 10.06.2015 р. відбувся семінар вчителів початкової освіти з питання «Особистість четвертокласника в контексті вимог нової програми».
Концепції підручників, їх методичний апарат, систему роботи з навчальними виданнями презентували автори:
• Захарійчук Мар’яна Дмитрівна, доцент кафедри початкової освіти Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича, кандидат педагогічних наук;
• Богданець-Білоскаленко Наталія Іванівна, доцент кафедри дошкільної освіти педагогічного інституту Київського університету ім. Б. Грінченка, доктор педагогічних наук, доцент;
• Гільберг Тетяна Георгіївна, завідувач кафедри теорії і методик природничо-математичних дисциплін і технологій Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат географічних наук, доцент;
• Оляницька Любов Віталіївна, Грущинська Ірина Василівна - автори підручників для початкової школи.
Учасників семінару ознайомлено з особливостями організації навчально-виховного процесу в 4-х класах у 2015-2016 н. р.
Вчителів підготовлено як координаторів з питань реалізації змісту нових підручників для учнів 4 класів.




ЗВ’ЯЗОК РОЗВИТКУ ТОНКИХ РУХІВ ПАЛЬЦІВ РУК І РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Дошкільне виховання / Початкова школа / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 276
Дата: 5-06-2015, 08:39
Вікторія Вікторівна Ліщук,
учитель-реабілітолог
ЦР «Школа життя», м. Хмельницький,
спеціаліст І-ї категорії


ЗВ’ЯЗОК РОЗВИТКУ ТОНКИХ РУХІВ ПАЛЬЦІВ РУК І РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ

Видатні фізіологи І. Сеченов та І. Павлов надавали дуже великого значення м’язовим відчуттям, які виникають при артикуляції. І. Сеченов писав:
«Мені навіть здається, що я ніколи не думаю прямо словом, а завжди м’язовим відчуттям». І. Павлов також вважав, що мовлення - це, насамперед, м’язові відчуття, які йдуть від мовленнєвих органів до кори головного мозку.
Під час анатомічних досліджень учені звернули увагу на те, що близько третини всієї площі рухової проекції займає проекція кисті руки, яка розташована біля мовленнєвої моторної зони. Особливо наочно видно це на зображенні людини Пенфілда, в якому проекція всіх частин тіла в руховій зоні показана схематично в образній формі. Розмір проекції кисті й моторної мовленнєвої зони навели на думку про те, що тренування тонких рухів пальців рук справді здійснює більший вплив на розвиток активного мовлення дитини, ніж тренування загальної моторики.

ROZVITKU-TONKIH-RUHV-PALCV-RUK-ROZVITKU-MOVLENNYa.zip [317.1 Kb] (cкачувань: 36)




Семінар тренерів творчих груп з питань викладання курсу «Інформатика» у початкових класах
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Початкова школа | Автор: Dryzhal | Переглядів: 303
Дата: 26-05-2015, 15:45
Семінар тренерів творчих груп з питань викладання курсу «Інформатика» у початкових класах Семінар тренерів творчих груп з питань викладання курсу «Інформатика» у початкових класах Семінар тренерів творчих груп з питань викладання курсу «Інформатика» у початкових класах Семінар тренерів творчих груп з питань викладання курсу «Інформатика» у початкових класах26 травня 2015р. відбувся семінар тренерів творчих груп та методичних об’єднань вчителів початкових класів районних (міських) методкабінетів з питань викладання курсу «Інформатика».
Під час роботи тренінгу було розв’язано завдання:
• щодо єдиних підходів у організації та впровадженні курсу «Інформатика» в 4 класі.
• надання вчителям початкових класів необхідної підготовки в частині методології викладання предмету «Інформатика» в 4 класі;
• поширення інноваційних педагогічних технологій, розробка і популяризація методик викладання, відповідно до нових програм і підручників;
• ознайомлення з базою посилань освітніх інтернет-ресурсів, що не містять наукових і методичних помилок;
• змін до навчальних програм для 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів;
• надання вчителям додаткових можливостей більш глибокого опанування сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями.




Самоосвіта як основний фактор удосконалення педагогічної майстерності, розвитку професійної компетентності та підвищення якості навчально-виховного процесу
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Початкова школа | Автор: Dryzhal | Переглядів: 527
Дата: 7-05-2015, 16:50
Самоосвіта як основний фактор удосконалення педагогічної майстерності, розвитку професійної компетентності та підвищення якості навчально-виховного процесу Самоосвіта як основний фактор удосконалення педагогічної майстерності, розвитку професійної компетентності та підвищення якості навчально-виховного процесуВідповідно до плану роботи Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 07 травня 2015 р. відбувся вебінар голів МО, керівників творчих груп за темою: «Самоосвіта як основний фактор удосконалення педагогічної майстерності, розвитку професійної компетентності та підвищення якості навчально-виховного процесу». Під час вебінару розглянуто наступні питання:
- Самоосвіта як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення педагогів.
- Принципи самоосвітньої діяльності вчителя початкових класів.
- Аспекти вибору змісту і форм самоосвітньої роботи вчителів початкової освіти.
- Основні компоненти самоосвітньої діяльності.
- Напрямки реалізації самоосвітньої діяльності вчителів початкової освіти.
- Орієнтовний план реалізації самоосвіти вчителів.
- План самоосвіти вчителя початкових класів
Досвідом роботи з даних питань поділились голови МО: Волочиського району (Герасім’юк Л.Ф.), Ізяславського району (Холодович Л.М.), міста Шепетівки (Ніколайчук А.Д.)




Удосконалення освітнього процесу в школі як умови формування в учнів ціннісного ставлення до навчання
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Початкова школа | Автор: Dryzhal | Переглядів: 262
Дата: 30-04-2015, 08:08
29 квітня 2015 року на базі інформаційно-методичного центру районного методичного кабінету відбувся інтегрований методичний захід для вчителів початкових класів з науково-методичної проблеми "Формування в учнів ціннісного ставлення до навчання в умовах впровадження Державного стандарту початкової освіти". Теоретичний блок питань був розглянутий з погляду забезпечення наступності між школою і дошкільним навчальним закладом із формування ціннісного ставлення до навчання у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Удосконалення освітнього процесу в школі як умови формування в учнів ціннісного ставлення до навчання Удосконалення освітнього процесу в школі як умови формування в учнів ціннісного ставлення до навчання Удосконалення освітнього процесу в школі як умови формування в учнів ціннісного ставлення до навчання




Авторська творча майстерня вчителя початкових класів
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Початкова школа | Автор: Dryzhal | Переглядів: 581
Дата: 8-04-2015, 15:09
Авторська творча майстерня вчителя початкових класів Авторська творча майстерня вчителя початкових класів Авторська творча майстерня вчителя початкових класів Авторська творча майстерня вчителя початкових класівВідповідно до плану роботи Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 08.04.2015р. відбулося чергове заняття обласної авторської творчої майстерні вчителя початкових класів Дементій Анжеліки Анатоліївни «Інноваційні форми роботи на уроках української мови та читання у початкових класах».
Під час семінару було окреслено наступні питання: «Особливості викладання методики розвивального навчання в початкових класах»
З тьюторами було проведено урок-практикум з використанням елементів розвивального навчання та урок №3 за темою: «Швидкісне читання для дорослих».




МЕНЮ сайту

Головна сторінка
Акція "Маки пам'яті"
Електронна версія "Майбуття"
Журнал "Педагогічний вісник"
Нам повідомляють
Інформаційні повідомлення
Вчимося жити разом (ВЖР)
Всеукраїнський соціальний проект "КОЛОСОК"
Творча скарбничка
Науково-методичні праці працівників ХОІППО
Бібліотечна справа
Літні мовні табори
Англійська мова
Німецька мова
Польська мова
Астрономія
Біологія
Всесвітня історія
Географія
Дошкільна освіта
Екологія
Економіка
Етика
Інформатика (програмування) та ІКТ
Історія України
Креслення
Математика
Художньо-естетична освіта
Здоров'язберігаючі технології
Початкова освіта (1-4 кл)
Правознавство
Природознавство
Психологія
Педагогіка
Російська мова
Світова література
Трудове навчання
Українська мова та література
Фізика
Фізична культура
Французька мова
Хімія
Художня культура
Управління освітою
Виховна робота
Інклюзивна освіта, ПМПК (індивідуальне навчання)
Тарас Шевченко - 200!

Для збільшення розміру тексту натисніть одночасно кнопки "CTRL" та "+" на клавіатурі


Панель керування

Логін
Пароль

Календар

«    Травень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Голосування


Наша адреса:


29027, м. Хмельницький
вул. Озерна, 14,
каб 101 (1 поврех)
E-mail:
hoippo@ukr.net
visnykhm@i.ua
majbuttya@gmail.com