RSS 2.0

Робота з дітьми, які мають органічні порушення ЦНС
Категорія: Публікація сайту / Психологія / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 195
Дата: 10-07-2015, 14:08
У червні 2015 року в Кам’янці-Подільському відбувся 2 денний семінар та майстер-клас з міжнародною участю для педагогічних працівників та батьків дітей з ООП з проблем аутизму «Техніка роботи з дітьми, які мають органічні порушення ЦНС та з порушеннями поведінки і розладу спектру аутизму». Семінар проводила викладач Варшавської спеціалізованої школи для дітей з порушенням розвитку Каліна Заінчковська. На якому обговорювалися питання про подальші спільні кроки громадських організацій, з питань освіти дітей з особливими потребами, удосконалення навчально-методичного забезпечення освітнього процесу дітей з аутизмом. Під час проведення майстер-класу учасники семінару ознайомились з новітніми технологіями у навчанні та вихованні дітей, які мають розлади спектру аутизму.
Обговорювалося питання надання інформаційно-консультативної допомоги всім учасникам навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами: педагогічним працівникам, батькам, громадськості.
Учасники семінару обговорювали форми і методи роботи в організації освітнього процесу дітей з аутизмом; окреслили конкретні кроки щодо співпраці педагогів та батьків для налагодження колективного психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі.
З урахуванням актуальності належну увагу приділено питанню підготовки педагогічних кадрів для роботи з дітьми, які мають розлади спектра аутизму.
Семінар організований за участю Кам'янець-Подільської міської ПМПК (Т.Г. Олійник), громадської організаці батьків дітей з ООП та методиста спеціальної, інклюзивної освіти ОІППО (Н.Г. Грицюк)
Робота з дітьми, які мають органічні порушення ЦНС Робота з дітьми, які мають органічні порушення ЦНС Робота з дітьми, які мають органічні порушення ЦНС Робота з дітьми, які мають органічні порушення ЦНС




Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребами
Категорія: Публікація сайту / Психологія / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 390
Дата: 10-07-2015, 11:39
З 6 по 10 липня 2015 року у Хмельницькому міському перинатальному центрі відбувся міжнародний науково-практичний семінар "Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребами". Семінар проводили педагогічні працівники спеціальної та інклюзивної освіти з Сполучених Штатів Америки (Карен Фезерс, Дженіс та Роб ЛеСуер). У роботі семінару взяла участь методист спеціальної та інклюзивної освіти ОІППО Грицюк Н.Г. з питань підвищення професійної компетентності вчителів інклюзивних закладів області.
Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребами Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребами Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребами Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребами Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребами Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребами Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребами Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребами Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребами Освітня та соціальна інклюзія дітей з особливими потребами




ЗВ’ЯЗОК РОЗВИТКУ ТОНКИХ РУХІВ ПАЛЬЦІВ РУК І РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Дошкільне виховання / Початкова школа / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 276
Дата: 5-06-2015, 08:39
Вікторія Вікторівна Ліщук,
учитель-реабілітолог
ЦР «Школа життя», м. Хмельницький,
спеціаліст І-ї категорії


ЗВ’ЯЗОК РОЗВИТКУ ТОНКИХ РУХІВ ПАЛЬЦІВ РУК І РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ

Видатні фізіологи І. Сеченов та І. Павлов надавали дуже великого значення м’язовим відчуттям, які виникають при артикуляції. І. Сеченов писав:
«Мені навіть здається, що я ніколи не думаю прямо словом, а завжди м’язовим відчуттям». І. Павлов також вважав, що мовлення - це, насамперед, м’язові відчуття, які йдуть від мовленнєвих органів до кори головного мозку.
Під час анатомічних досліджень учені звернули увагу на те, що близько третини всієї площі рухової проекції займає проекція кисті руки, яка розташована біля мовленнєвої моторної зони. Особливо наочно видно це на зображенні людини Пенфілда, в якому проекція всіх частин тіла в руховій зоні показана схематично в образній формі. Розмір проекції кисті й моторної мовленнєвої зони навели на думку про те, що тренування тонких рухів пальців рук справді здійснює більший вплив на розвиток активного мовлення дитини, ніж тренування загальної моторики.

ROZVITKU-TONKIH-RUHV-PALCV-RUK-ROZVITKU-MOVLENNYa.zip [317.1 Kb] (cкачувань: 36)




Співпраця спеціальних та загальноосвітніх навчальних закладів в організації ефективної навчально-корекційної роботи з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 231
Дата: 4-06-2015, 15:42
26.05.2015 року у Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти проведено вебінар на тему: «Співпраця спеціальних та загальноосвітніх навчальних закладів в організації ефективної навчально-корекційної роботи з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку» за участю заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх, спеціальних навчальних закладів м. Хмельницького, методистів РМК, ММК відділів освіти райдержадміністрацій, міських рад з питань спеціальної та інклюзивної освіти, заступників директорів з навчально-виховної роботи спеціальних шкіл-інтернатів області. Метою вебінару було обговорення різних напрямків співпраці спеціальних та загальноосвітніх навчальних закладів області та представлення досвіду такої співпраці у м. Хмельницькому.




Семінар для вчителів та заступників директорів шкіл-інтернатів
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 202
Дата: 28-05-2015, 13:49
20.05.2015р. Хмельницьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти на базі Кам’янець-Подільської СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням інформатики проведено семінар для вчителів та заступників директорів шкіл-інтернатів з навчально-виховної роботи південного регіону області з питань використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, який викликав позитивні відгуки серед педагогів загальноосвітніх навчальних закладів.




Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі інтернатних закладів
Категорія: Публікація сайту / Управління освітою / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 219
Дата: 13-05-2015, 10:55
Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі інтернатних закладів Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі інтернатних закладів12 травня 2015р. на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено вебінар на тему «Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі інтернатних закладів». Актуальність питання визначалась важливістю підготовки педагога до використання комп’ютерно-орієнтованих методичних систем навчання у професійній діяльності, потребою широкого впровадження засобів iнформацiйних технологій у навчально-виховний процес.




Обласний семінар завідувачів ПМПК у Самчиках
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 250
Дата: 30-04-2015, 14:58
29 квітня відповідно до плану роботи інституту та обласної психолого-медико-педагогічної консультації відбувся обласний семінар завідувачів районних, міських психолого-медико-педагогічних консультацій на базі Старокостянтинівської районної психолого-медико-педагогічної консультації на тему: «Взаємодія районних (міських) психолого-медико-педагогічних консультацій з установами та організаціями, спрямована на задоволення потреб та інтересів дітей з порушеннями психофізичного розвитку у призмі формування нової генерації толерантного співіснування».
В роботі семінару взяли участь завідувачі психолого-медико-педагогічних консультацій всіх міст та районів області, перший проректор інституту Очеретянко Віктор Іванович, завідувач та консультанти обласної психолого-медико-педагогічної консультації.




МЕНЮ сайту

Головна сторінка
Акція "Маки пам'яті"
Електронна версія "Майбуття"
Журнал "Педагогічний вісник"
Нам повідомляють
Інформаційні повідомлення
Вчимося жити разом (ВЖР)
Всеукраїнський соціальний проект "КОЛОСОК"
Творча скарбничка
Науково-методичні праці працівників ХОІППО
Бібліотечна справа
Літні мовні табори
Англійська мова
Німецька мова
Польська мова
Астрономія
Біологія
Всесвітня історія
Географія
Дошкільна освіта
Екологія
Економіка
Етика
Інформатика (програмування) та ІКТ
Історія України
Креслення
Математика
Художньо-естетична освіта
Здоров'язберігаючі технології
Початкова освіта (1-4 кл)
Правознавство
Природознавство
Психологія
Педагогіка
Російська мова
Світова література
Трудове навчання
Українська мова та література
Фізика
Фізична культура
Французька мова
Хімія
Художня культура
Управління освітою
Виховна робота
Інклюзивна освіта, ПМПК (індивідуальне навчання)
Тарас Шевченко - 200!

Для збільшення розміру тексту натисніть одночасно кнопки "CTRL" та "+" на клавіатурі


Панель керування

Логін
Пароль

Календар

«    Травень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Голосування


Наша адреса:


29027, м. Хмельницький
вул. Озерна, 14,
каб 101 (1 поврех)
E-mail:
hoippo@ukr.net
visnykhm@i.ua
majbuttya@gmail.com