RSS 2.0

Кожна дитина по-своєму унікальна і потреби кожної дитини специфічні
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 874
Дата: 11-10-2016, 16:29
Кожна дитина по-своєму унікальна і потреби кожної дитини специфічні. Кожна дитина становить незмірну цінність для своїх батьків і родичів, а всі діти разом - неоціненний скарб суспільства, запоруку його майбутньої долі.
Під таким гаслом пройшов круглий стіл вчителів індивідуального навчання Летичівської та Меджибізької об’єднаних територіальних громад, організований Н. П. Ткачук, відповідальною за роботу навчальних закладів даних громад з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Заступник директора школи Голосківської ЗОШ І-ІІІ ст. Дядик О.А. презентувала ефективність управлінського аспекту школи щодо соціально-адаптаційного становлення дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Методист Хмельницького ОІППО Грицюк Н.Г. ознайомила з нормативно-правовим та науково-методичним забезпеченням спеціальної та інклюзивної освіти, особливостями корекційного навчання дітей з проблемами здоров’я. Учасники круглого столу активно обговорили питання «Індивідуальне навчання з індивідуальним підходом». Педагогічні працівники Летичівської та Меджибізької об’єднаних територіальних громад не стоять осторонь даної проблеми, розуміють, що діти з особливостями здоров’я насправді потребують додаткової уваги, особливої турботи, тому об’єднують зусилля громад заради спільної мети - щасливого дитинства.
Кожна дитина по-своєму унікальна і потреби кожної дитини специфічні Кожна дитина по-своєму унікальна і потреби кожної дитини специфічні Кожна дитина по-своєму унікальна і потреби кожної дитини специфічні




Педагогічна практика вчителів інклюзивного навчання
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 531
Дата: 29-04-2016, 12:21
Педагогічна практика вчителів інклюзивного навчання Педагогічна практика вчителів інклюзивного навчання Педагогічна практика вчителів інклюзивного навчання25 квітня 2016 року Хмельницьку спеціальну загальноосвітню школу № 32 відвідали слухачі курсів Хмельницького ОІППО: вчителі індивідуального та інклюзивного навчання. Директор закладу Красіцька Н. В., її заступники та педагогічні працівники закладу ознайомили слухачів курсів із специфікою роботи спеціальної школи з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Було відвідано урок навчання грамоти в 1 класі на тему: «Подорож на острів скарбів» та урок фізики та хімії у побуті у 9 класі на тему: «Миючі засоби, їх використання у побуті». Слухачів курсів було ознайомлено із структурою уроку, типами уроків. Педагоги школи показали ефективне використання міжпредметних зв’язків, цікаві форми та методи роботи з учнями, впровадження здоров’язберігаючих технологій. Педагоги школи познайомили із специфікою викладання трудового навчання, із матеріально-технічною базою шкільних майстерень. Адміністрація закладу, методист НМЦ дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти Грицюк Н.Г. надали методичну допомогу при плануванні індивідуального навчання та ознайомили присутніх педагогів із критеріями оцінювання учнів спеціальної школи.




Педагогічна практика вихователів шкіл-інтернатів
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Виховна робота / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 544
Дата: 9-03-2016, 10:34
2 березня 2016 року відбулась педагогічна практика вихователів шкіл-інтернатів, слухачів курсів Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти за темою «Планування виховної роботи школи з метою забезпечення всебічного розвитку особистості дитини» на базі Хмельницької санаторної школи-інтернату №2 (директор Підгорна Л.В.). Учасники практики взяли участь у вивченні досвіду роботи з питань використання проектних, інформаційно комунікаційних технологій у виховній роботі школи-інтернату; поглибленні практичних знань, умінь і навичок з організації та проведення самопідготовок та виховних годин у системі виховної роботи школи-інтернату. Вихователі: 2 класу-Козловська В. В., 5 класу-Козловська О. І. презентували використання інноваційних технологій під час проведення самопідготовки. Вихователь 7 класу Смолій І. П. провів виховний захід «Добро і милосердя у твоєму житті».
Педагогічна практика вихователів шкіл-інтернатів Педагогічна практика вихователів шкіл-інтернатів Педагогічна практика вихователів шкіл-інтернатів Педагогічна практика вихователів шкіл-інтернатів




Форми і методи підвищення компетентності вчителів, які працюють з дітьми з особливими потребами
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: Dryzhal | Переглядів: 631
Дата: 18-12-2015, 15:49
17 грудня 2015 року відбувся вебінар для вчителів, які викладають з дітьми на тему: "Форми і методи підвищення компетентності вчителів, які працюють з дітьми з особливими потребами"

Форми і методи підвищення компетентності вчителів, які працюють з дітьми з особливими потребами Форми і методи підвищення компетентності вчителів, які працюють з дітьми з особливими потребами Форми і методи підвищення компетентності вчителів, які працюють з дітьми з особливими потребами

Перейти на запис вебінару




ГОТУЮЧИСЬ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПРОБЛЕМАМИ
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Інклюзивна освіта, ПМПК (інд.навч.) | Автор: edusl | Переглядів: 644
Дата: 24-10-2015, 16:21
ГОТУЮЧИСЬ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПРОБЛЕМАМИ ГОТУЮЧИСЬ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПРОБЛЕМАМИ ГОТУЮЧИСЬ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПРОБЛЕМАМИ ГОТУЮЧИСЬ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПРОБЛЕМАМИ
Життя довело, що інклюзивне навчання для дітей з особливими психофізичними потребами є вікном у великий і яскравий всесвіт пізнання їх можливостей та розкриття їхніх здібностей. В освітніх закладах міста накопичено чимало досвіду з організації інклюзивного навчання.
Темою регіонального семінару, який був організований з ініціативи Хмельницького ОІППО на базі досвіду діяльності педколективів м.Славута, стала проблема науково-методичного спрямування підвищення професійної підготовки педагогів у роботі з дітьми з обмеженими освітніми можливостями.
У роботі семінару взяли участь міський голова Василь Сидор, начальник управління освіти Ельміра Перепелиця, завідувач ІМЦ Тетяна Дубіна, методист Хмельницького ОІППО Нінель Грицюк, викладач Кам’янець-Подільського університету Тетяна Докучина, педагоги дошкільних та загальноосвітніх закладів з інклюзивною формою навчання з міст Славута, Нетішина та Славутського району.
Учасники семінару з зацікавленістю та професійною прискіпливістю знайомились з досвідом організації навчально-корекційного простору в Славуті, який презентувала завідувач міської психолого-медико-педагогічної консультації Оксана Новоселецька. Великий інтерес у присутніх викликав виступ завідувача ДНЗ № 6 «Золота рибка» Міри Остапчук. Змістовними були виступи вихователя з інклюзивного навчання ЗОШ І-ІІІст. № 6 Жанни Коваль, керівника клубу для дітей з особливими освітніми проблемами «Повір у себе» при БДТ Марини Рабченюк.
Протягом семінару звучало дуже багато конструктивних думок, слушних пропозицій, цікавих питань. Завершився семінар дискусією «Маю думку». Сподіваємося, що семінар став ще однією сходинкою у вирішенні питання організації інклюзивної освіти в регіоні.

Прес-центр ІМЦ
управління освіти
виконавчого комітету
Славутської міської ради




Скачать игры торрент

Панель керування

Логін
Пароль

Календар

«    Липень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

Наша адреса:


29013, м. Хмельницький
вул. Проскурівського Підпілля, 139
E-mail:
hoippo@ukr.net
visnykhm@i.ua
majbuttya@gmail.com

НА ВЕРХ