Категорія: Публікація сайту / Творча скарбничка / Психологія | Автор: Dryzhal | Переглядів: 563
|
Дата: 16-02-2016, 09:13 |
Науково-методичний посібник "Розвиток емоційної саморегуляції сучасного педагога", автор О.В. Шевчишена, кандидат психологічних наук, ст. викладач кафедри педагогіки та психології Хмельницького ОІППО, 2015р.
У посібнику висвітлюються питання особливостей прояву емоційної саморегуляції сучасного педагога та аналізуються особливості використання психокорекційних методів і прийомів з розвитку емоційної саморегуляції в умовах професійної діяльності. Розглядаються теоретичні та методологічні основи психокорекційної практики з розвитку психологічної готовності педагога до оволодіння методами емоційної саморегуляції, а також з розвитку емоційної саморегуляції вчителя шляхом оволодіння саногенним типом мислення. Розраховано на вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, психологів, які працюють в системі освіти, викладачів психологічних дисциплін, науковців, які досліджують проблеми, пов’язані з навчанням дорослих, освітян та широке коло людей, які прагнуть досягати стану внутрішньої стабільності в умовах функціонування сучасного суспільства.
Перейти на матеріал
|
Категорія: Публікація сайту / Творча скарбничка / Психологія | Автор: Dryzhal | Переглядів: 886
|
Дата: 16-02-2016, 09:12 |
Навчально-методичний посібник "Соціально-просвітницький тренінг з розвитку саногеного (позитивного) мислення педагога", автор О.В. Шевчишена, кандидат психологічних наук, ст. викладач кафедри педагогіки та психології Хмельницького ОІППО, 2013р.
У посібнику розглянуто проблему саногенезу та патогенезу особистості. В рамках програми тренінгу теоретичні знання про позитивне та негативне мислення особистості поєднані з інформацією про практичні способи конструктивного зняття психічної напруги та розвиток навичок зміни поведінкової стратегії, які допомагатимуть педагогу швидше адаптуватись до оточуючої дійсності та гнучко реагувати на проблемні ситуації. У посібнику подано систему занять, які спрямовані на самопізнання, вдосконалення емоційного та комунікативного досвіду вчителя, а також на саморозвиток і самовдосконалення особистості педагога. Даний посібник рекомендований практичним психологам, викладачам психологічних дисциплін, а також самим педагогам з метою розвитку та вдосконалення саногенного мислення.
Перейти на матеріал
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Творча скарбничка | Автор: Dryzhal | Переглядів: 430
|
Дата: 15-02-2016, 12:31 |

10 лютого в позашкільному навчальному закладі «Краєзнавчий центр» відділу освіти відбувся Методичний брифінг «Виховання національної та громадянської самоідентифікації дітей через туристсько-краєзнавчу діяльність»
Мета: познайомити з досвідом роботи гуртків закладу щодо виховання національної та громадянської самоідентифікації дітей через туристсько-краєзнавчу діяльність, розвивати творчий потенціал педагогічних працівників, виховувати почуття любові до рідного краю, національної самосвідомості засобами краєзнавства та туризму.
Захід - zahid.zip [27.64 Kb] (cкачувань: 20)
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Творча скарбничка | Автор: Dryzhal | Переглядів: 1 037
|
Дата: 28-01-2016, 15:35 |
Про народного артиста України, композитора, поета, письменника, публіциста та громадського діяча Сергія Давидовича Козака, 95-річчя якого будемо святкувати у 2016 році, краєзнавче дослідження вихованців гуртка «Літературне краєзнавство» ПНЗ «Краєзнавчий центр» відділу освіти м.Нетішина Хмельницької області ( науковий керівник Катерина Федорчук). Сергій Козак народився 14 березня 1921 року в с.Кривин в родині селянки Хотини та залізничника Давида. Був наймолодшою одинадцятою дитиною. Ще з дитинства малий Сергійко кохався в піснях. «Моя старша сестра Уляна розповідала, - писав опісля в спогадах, - що коли мене хрестили, то я верещав на всю церкву: «Гарний буде співака», – сказав тоді батюшка. Чому? Думається, тому, що весь наш рід вважався в селі співучим і голосистим. Особливо мати…» [3, 107]. Школа, заняття в художній самодіяльності гартували характер сільського юнака. У 1940 році він успішно закінчив Київське військове училище зв’язку. З перших днів Другої Світової війни 20-річний лейтенант на фронті. У 1945 році вступає на навчання до військової академії. У 1947 році в званні підполковника закінчує ще й ад’юктуру. Протягом 32-років був одним із провідних солістів Київського державного академічного театру опери та балету ім. Т.Шевченка.
|
Категорія: Публікація сайту / Освітні новини з районів та міст Хмельницької обл. / Творча скарбничка / Екологія | Автор: Dryzhal | Переглядів: 801
|
Дата: 18-01-2016, 16:56 |
Нещодавно в місті Києві підведено підсумки Всеукраїнської природоохоронно-пропагандистської акції «Пелікан рожевий - птах року 2015», яку протягом року проводили Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді та Українське товариство охорони птахів з метою привернення уваги учнівської молоді до проблем охорони птахів та їхніх природних біотопів, залучення учнів до активної природоохоронної роботи. До участі в заходах Акції активно долучилися учні й вихованці загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Хмельницької області. Організатори Акції повідомили, що протягом року в її рамках у навчальних закладах було сплановано та проведено низку природоохоронних заходів, зокрема: вивчення біології пелікана рожевого шляхом організації експедицій (екскурсій), виступи агітбригад, різноманітні конкурси, тематичні заняття, бесіди. В ході Акції учнями було також вивчено біологічні особливості різних видів птахів України, які потребують охорони, проведено моніторинг чисельності Пелікана рожевого, досліджено вплив господарської діяльності людини на чисельність цього виду.
|
Категорія: Публікація сайту / Творча скарбничка / Виховна робота | Автор: Dryzhal | Переглядів: 698
|
Дата: 22-12-2015, 10:40 |
Тренінг Ліги туристів та краєзнавців «Вчимося бути справжніми українцями» Мета: - формувати лідерські якості, активну громадянську позицію, поглиблювати знання про Україну; - розвивати свої індивідуальні особливості, навички оволодіння аудиторією, прагнення бути свідомими громадянами, патріотами своєї держави; - виховувати свідоме ставлення до обов’язків людини, громадянина, бажання своєю працею розбудувати державу, гордитися своєю Батьківщиною. Хід проведення Вступ. Введення. Учасники сідають в коло.
|
|